Sidste turnering i GP-serien afholdt

 

I lørdags den 11.4 blev årets sidste turnering i GP-serien afsluttet. Der var 38 spillere tilmeldt.
Styrkegruppe B 0g C spillede i samme gruppe. Her vandt Mille Sinding fra Hornslet Beste C- spiller blev Eivind Jonathan Buch Tjalve fra SK 1968. Benjamin Schjak Baagø rykkede ned i gruppe C.
I gruppe D og E vandt Emil Bertl-Eberle fra Aarhuskolernemed 5 af 5 mulige. Bedste E spiller blev Johan Bach Cleemann fra Risskov skole.
I gruppe F var der 10 spillere. Her løb Mathias Christensen Aarhusskolerne af med sejren. Han rykker sammen med Markus Mircevski Gaardvig op i gruppe E ved næste turnering.
I gruppe N var der 9 deltagere. Her vandt Alfred Skibdal Friis Randers skakklub  med 6 ud af 7. De seks øverste spiller næste gang i F - gruppen

Næste gang er Aarhus mesterskabet den 9.maj